با کادری متخصص و مجرب به صورت شبانه روزی آماده ی خدمات دهی به شما هستیم

صنعت حمل و نقل از حیاتی ترین صنایع و امور هر کشوری می‌باشد. این که باربری به چه معنی است، چند نوع باربری داریم و باربری بین شهری یعنی چه نکاتی است که در مقاله پیش رو باشما در میان خواهیم گذاشت. در ادامه این نوشته از تهران باربری در ارتباط با باربری برون شهری صحبت می کنیم.

تعریف از باربری

در تعریفی ساده می توان باربری را به معنی جابجایی هر نوع وسیله، کالا و تجهیزات دانست که توسط وسایل حمل و نقل به سه شیوه

  • هوایی
  • دریایی
  • زمینی

انجام می گردد. هر کدام از این شیوه ها شرایط و قوانین خاص خود را دارند که در ادامه توضیحاتی در مورد آنها خواهیم داد. در نهایت نیز به بررسی باربری برون شهری می پردازیم.

باربری هوایی

باربری هوایی توسط هواپیما های ویژه این کار صورت می گیرد که معمولا برای حمل و نقل ادوات نظامی و حمل دارو و کالاهای فاسد شدنی در مسیرهای دور مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد باربری هوایی می توان به باربری اورژانسی اضطراری توسط هلیکوپتر های ویژه نیز اشاره نمود.

باربری دریایی

این روش باربری به دو گروه تقسیم می شود:

  • گروه اول باربری کالا و تجهیزات، آذوقه فله مانند گندم، جو و ذرت و ماشین آلات که هر کدام توسط کشتیهای خاص خود انجام می گیرد‌‌.
  • گروه دوم کشتی های ویژه حمل مواد سوختی و میعانات گازی که این گروه نیز توسط کشتی های خاص خود صورت می گیرد.

باربری زمینی

باربری زمینی که اصلی ترین گروه حمل و نقلی داخلی هر کشور بین‌المللی را شامل می گردد نیز به دو دسته تقسیم می شود.

  • باربری ریلی(قطار) که ویژه حمل سوخت و محصولاتی مانند سنگ معدن، ماشین الات و تجهیزات خاص و دیگر موارد می باشد. نوعی باربری برون شهری خاص است.
  • باربری جاده ای: این نوع باربری اصلی ترین نوع جابجایی داخلی هرکشور محسوب می گردد. توسط انواع خودروهای ویژه در اندازه های مختلف مشغول فعالیت می باشند. از این نوع باربری جاده ای می توان به حمل و نقل اثاثیه منزل اشاره نمود. در ادامه پیرامون باربری برون شهری توضیحاتی خواهیم داد.

برای باربری چیتگر کلیک کنید 

باربری برون شهری

در باربری برون شهری منظور حمل و جابجایی کالا و تجهیزات بین دو شهر می باشد. یکی از انواع این باربری ها حمل اثاثیه منزل می باشد. معمولا جابجایی اثاثیه منزل توسط خودروهای خاص انجام می گیرد که بایستی شرایط مخصوص به خود را داشته باشند. این شرایط عبارتند از:

مسقف بودن خودرو

اولین و اساسی ترین شرط خودروهای ویژه باربری برون شهری ویژه اثاثیه منزل مسقف بودن و اتاق داربودن آن می باشد. هر چند برای جابجابی بیشتر کالاها مسقف بودن بایستی رعایت گردد اما لوازم منزل امری جداگانه بوده و بخاطر سلامت کامل لوازم بایستی خودرو مسقف و اتاق دار باشد.

باربری برون شهری ویژه حمل اثاثیه

این باربری بایستی امکانات لازم از جمله پتو و کارتن برای پوشش لوازم منزل جهت جلوگیری از آسیب دیدگی را داشته باشد.

دارای نیروی ماهر کارگری برای بار زدن سالم

لوازم منزل از جمله ضروریات باربری ویژه حمل اثاثیه منزل می باشد. باید حتما به درستی حمل شوند.  در صورت نیاز امکان بسته بندی سالم و ایمن لوازم منزل هم بهتر است توسط باربری برون شهری انجام شود.

امکان بیمه

بیمه کامل لوازم منزل با قید کامل در برابر تصادف، سوانح طبیعی و سرقت اهمیت زیادی دارد.

شرایط ویژه باربری برون شهری

 کادر مجرب جهت پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان و جهت حمل اثاثیه بسیار مهم است. در کنار آن نکته دیگر نیز  ارائه خدمات بصورت شبانه روزی می باشد.

نکات مهم درباره باربری برون شهری

نکته مهم و اساسی دیگر در مورد باربری برون شهری داشتن خودروهای سالم خصوصا برای حمل اثاثیه منزل می باشد که بایستی این حمل و جابجایی در سلامت کامل صورت پذیرد‌. معمولا شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که درجه اعتبار هر شرکت باربری برون شهری خصوصا در زمینه جابجایی لوازم منزل دو چیز می باشد. اول انجام به موقع و منظم کار با استفاده از نیروی ماهر. دوم حسن انجام کار و ارائه خدمت به مشتری با قیمت منصفانه در جهت جلب رضایت مشتری.

مطالب مرتبط : باربری ستارخان

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی باربری برون شهری پرداختیم. اگر قصد جابجایی اثاثیه منزل برون شهری را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیق کاملی در مورد مؤسسه باربری انجام دهید. اگر یک شرکت باربری پیدانمودید که دارای سابقه خوب پرسنل خدماتی مناسب و کار گرماهر در امر بسته بندی و حمل در کنار بیمه کامل می باشد در صورت هزینه بیشتر شما ضرری نکرده اید.


  • تاریخ ارسال: شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ , ۰۸:۴۲:۲۷ قبل از ظهر
  • بازدید: 534