با کادری متخصص و مجرب به صورت شبانه روزی آماده ی خدمات دهی به شما هستیم

اسباب کشی منزل یکی از اموری است که ممکن است یک یا چند بار در زندگی هر انسانی مواجه گردد این معضل و دغدغه خیلی از افراد می باشد. شاید این امر یکبار و شاید چندین بار اتفاق بیافتد در هر صورت اسباب کشی برنامه ریزی خاص خود را دارد و برای هر قسمت و هر کدام از انواع اثاثیه منزل باید روش خاص مربوط به خودش را اجرا نمود. در نوشته پیش رو ضمن ارائه اطلاعات کلی در مورد اسباب کشی منزل پیرامون نحوه جابجایی لوازم صوتی و تصویری در فرایند اسباب کشی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

اسباب کشی منزل یعنی چه؟

هر گونه جابجایی وحمل ونقل لوازم و اثاثیه منزل را اسباب کشی می گویند. این جابجایی ممکن است در سطح شهر باشد و یا ممکن است بین شهری باشد که هر کدام از این دو نوع ویژگی ها و قوانین خاص خود را دارد. برای یک اسباب کشی خوب و اصولی بایستی قواعد وقوانین خاص آنرا اجرا کنیم که شامل سه مرحله اساسی می باشد:

قبل از جابجایی

در مورد قبل از جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی می توان بر برنامه ریزی و فراهم نمودن مقدمات اسباب کشی اشاره نمود که عبارتند از:

  • انجام تدارکات و تهیه وسائل مربوط به بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل.
  • بسته بندی اصولی و صحیح
  • تماس با مؤسسه مخصوص حمل و جابجایی اثاثیه منزل و انجام هماهنگی های لازم

هنگام جابجایی

مرحله دوم مربوط به زمان جابجایی می باشد. بدین معنی که هنگام کار کارگران بایستی نظارت کامل بر حمل و جابجایی اثاثیه داشته باشند. ضمن این که هنگام ورود به منزل جدید نیز صمن نظارت دستورات کامل را برای چیدمان اولیه لوازم منزل خودتان بدهید تا بدانید که همه چیز سر جای خودش می باشد.

برای باربری شهرزیبا کلیک کنید.

بعد از جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی

مرحله سوم نیز مربوط به زمان بعد از جابجایی می باشد و این که چیدمان لوازم و اثاثیه در منزل جدید طبق برنامه انجام گیرد.  نکته مهم در مورد اسباب کشی منزل که بایستی در نظر گرفته شود نجوه جابجایی ثاثیه می باشد. در ادامه پیرامون آن و منظور از نحوه جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی

یکی از دغدغه‌های خانواده ها هنگام اسباب کشی جابجایی لوازم برقی خصوصا صوتی و تصویری می باشد. برای این که در این مورد با مشکلی مواجه نشوید چند راهکار را حضورتان توضیح خواهیم داد.

اولین نکته درجایجایی این لوازم بسته بندی آن می باشد. امروزه معمولا کارتن این لوازم در محلی مطمئن نگهداری می گردد. به همین خاطر استفاده از کارتن خود لوازمی مانند تلویزیون، سیستم صوتی و کامپیوتر بهترین گزینه پیش رو می باشد. می توانید برای اطمینان بیشتر از پلاستیک های حباب دار برای لفاف پیچی مستقیم دستگاه های مذکور نیز استفاده کنید. برای تلوزیون های امروزی مانند ال سی دی ها و ال ای دی ها اگر کارتن شان به هر دلیلی از بین رفته بعد از لفاف پیچی با پلاستیک حباب دار از ورق های یونولیت استفاده کنید و در آن را با ورق کارتن و نوار چسپ پهن محکم کنید. شاید هزینه ای را متحمل می شوید اما بهتر از ضرر میلیونی است‌

جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی - کامپیوترها

برای کامپیوترهای شخصی اگر نوع قدیمی می باشند و کارتن های آنها سالم می باشد بهترین گزینه استفاده از کارتن های خودشان به انضمام لفافه پیچی با پلاستیک حباب دار می باشد. اگر فاقد کارتن هستند مانند بسته بندی تلویزیون اقدام کنید نکته مهم در مورد کامپیوتر بهتر است برای اطنینان فایل های مهم خود را بر روی فلش یاسی دی منتقل کنید.

نکات مهم جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی

هنگام جابجایی وسایل صوتی و تصویری محل استقرار آنها در خودرو پایین لوازم دیگر نباشد سعی کنید. جای مطمئنی در خودرو حمل داشته باشد. اگر مسیر حمل تا خودرو دارای راهرو باریک و یا فاقد آسانسور می باشد بهتر است حتما هنگام جابحایی از دو نفر کارگر استفاده شود.

به هیج وجه لوازم صوتی و تصویری بسته بندی شده را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید. حتما اینگونه وسائل را در محل کنترل شده از لحاظ سرما و گرما نگهداری کنید. حتما بر روی کارتن لوازم صوتی و تصویری نوع آن، شکستنی بودن آن قید گردد وخودتان نیز هنگام جابحابی نظارت کامل داشته باشید.

حتما قبل از بسته بندی و جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی راهنمای دستگاه صوتی و تصویری را مطالعه کنید تا راهنمایی های لازم برای جابجایی را بدانید. مطمئن باشید در دفترچه راهنما این موارد قید گردیده است.

برای باربری زعفرانیه کلیک کنید

نکته مهم در مورد جابجایی کامپیوتر که بایستی در نظر داشته باشید این می باشد که حتما قبل از بسته بندی دستگاه های مربوطه را چک نموده و آماده سازی کنید. بدین معنی که همانگونه که گفته شد فایل های مهم را خالی کنید. در صورت ضرورت برای لفاف پیچی بهتر است از کاغذ و پارچه استفاده کنید.

برای جابجایی کامپیوتر و لوازم جانبی اگر فکر می کنید ممکن است دچار مشکل شوید می تو.انید از شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمائید.

نکات محافظتی جابجایی

چند نکته مهم هنگام جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی در زمینه حفاظت عبارتند از:

  • حتما هنگام بسته بندی لوازم صوتی و تصویری کارتن آن را بوسیله چسب پهن محکم کاری کنید. سعی کنید فضای خالی بین کارتن و وسیله مذکور را با کاغذ یا یونولیت و پارچه پر کنید.
  • برای حفاظت از صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوتر از کاغذ روزنامه استفاده نکنید. چرا که به صفحه آسیب زده و امکان افتادن خراش بر روی آن زیاد است. هنگام بسته بندی کامپیوتر و چاپگر حتما جوهر و کاتریج آنها را برداشته و جداگانه بسته بندی کنید.

سخن آخر

جابجایی لوازم صوتی و تصویری در اسباب کشی، با کمک باربری تهران و متخصصان آن بسیار ساده تر می شود. کلام پایانی این که هنگام جابجایی لوازم صوتی و تصویری رعایت احتیاط شرط اول می باشد. حتما برای جابجایی نیروی کارگر کافی استفاده کنید. حتما خودتان یا یکی از اعضای خانواده کنار ماشین حمل قرار گرفته و نسبت به جاگیری مطمئن و ایمن  تجهیزات نظارت داشته باشد.


  • تاریخ ارسال: شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ , ۰۹:۳۴:۴۴ قبل از ظهر
  • بازدید: 512