با کادری متخصص و مجرب به صورت شبانه روزی آماده ی خدمات دهی به شما هستیم

یکی از کارهای پراسترس، سخت و واقعا تخصصی اسباب کشی می باشد. اگر گفته می شود چرا تخصصی؟ در پاسخ می توان به صراحت گفت که عدم آشنایی و مهارت در این کار می تواند خسارات جبران ناپذیری را به شما وارد کند. در نوشته پیش رو از تهران باربری پیرامون جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی توضیحاتی خواهیم داد.

مقدمات اسباب کشی و جلوگیری از آسیب

برای اسباب کشی چه مسکونی و چه اداری یا تجاری حتما بایستی اقداماتی را به عنوان کارها و مقدمات اولیه انجام دهید که برخی از آنها عبارتند از:

  • برنامه ریزی برای پاکسازی و نظافت محل جدید قبل از اسباب کشی
  • تهیه تجهیزات لازم برای بسته بندی وسائل از قبیل کارتن، طناب، نوار چسب و دیگر موارد ضروری
  • جابجائی و حمل توسط نیروی متخصص کارآمد
  • تمیز نمودن محل فعلی بعد از تخلیه
  • انجام مفاصا حساب هزینه های جاری(آب، برق، گاز، تلفن و....)

جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی

همانگونه که برای اسباب کشی حتما بایستی قبل از هر کار مقدمات اولیه را انجام داد. هنگام جابجایی و اسباب کشی

نیز باید کارها و اقداماتی انجام دهیم تا سلامتی خود و یا نیروی کار حفظ شود. در عین‌ حال برای اطمینان از جابجایی و حفظ سلامت لوازم و تجهیزات نیز بایستی اقداماتی صورت پذیرد تا همه مراحل اسباب کشی به خوبی و سلامتی تمام شود. بنابراین اقدامات زیر را برای جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی هنگام جابجایی توصبه می کنیم:

برای باربری در تهران می توانید روی ما حساب کنید

برنامه ریزی در اسباب کشی

شاید فکر کنید اسباب کشی و برنامه ریزی؟ بله اگر قصد دارید که نتیجه خوبی برای کاری که می کنید عایدتان شود بهتر است در وهله اول و قبل از اقدام به کاری برنامه ریزی کاری خوبی داشته باشید. برای اسباب کشی هم بهتر است این کار را انجام دهید. این برنامه ریزی می تواند شامل ساعات شروع کاری، نحوه بسته بندی، نوع حمل و نقل و دیگر موارد باشد. با مرور کارهایی که قرار است انجام دهید و یک برنامه ریزی اصولی از احتمال بروز حوادث و اتفاقات ناشی از کار جلوگیری خواهید نمود.

بسته بندی اصول تجهیزات و لوازم

از دیگر مواردی که می تواند به صورت جدی از آسیب دیدگی لوازم و تجهیزات جلوگیری کند بسته بندی صحیح و اصولی می باشد. برای این انجام درست این بخش از کار به عنوان مثال بهتر است از کارتن های محکم استفاده گردد. ظروف شکستنی قبل از گذاشتن در کارتن لفاف پیچی گردد. علاوه بر اطمینان از استحکام کارتن ها بهتر است اندازه آنها زیاد بزرگ نباشد تا برای حمل مشکلی بوجود نیاورد. نکته مهم دیگر این که هنگام بسته بندی کارتن ها حتما از نوار چسپ های پهن و باکیفیت استفاده کنید.

جابجایی و حمل اصولی لوازم و تجهیزات

یکی دیگر از مهم ترین موارد جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی روند جابجایی است. شاید متوجه شده باشید که بعد از جابجایی و اسباب کشی برخی از اعضای خانواده دچار بدن درد، دردکمر و غیره می شوند. این مسئله به حمل و جابجایی غیر اصولی برمی گردد. در اسباب کشی ها هر چند تجهیزات و لوازم سنگین را افراد شاغل در مؤسسات جابجا می کنند. اما اگر برخی جابجایی ها بر عهده شما افتاد بهتر است کار را برمبنای اصول آن انجام دهید. اگر وسیله ای سنگین است (مانند کمد، میز و.... ) بهتر است با کمک دیگر افراد این کار را انجام دهید. برای بلند کردن از زانوها استفاده کنید. بهتر است فشار بیش از حد به کمر خود وارد نکنید. اگر کارتنی سنگین می باشد یا آنرا باز و خالی نموده و در چند مرحله حمل کنید و یا از فرد دیگری کمک بگیرید‌. رعایت همین کارها باعث خواهد گردید کمتر دچار گرفتگی عضلات و درد بدن شوید.

جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی- به آب و هوا توجه کنید

شاید اول کار مسخره بنظر بیاید اما اگر قصد اسباب کشی دارید خصوصا در فصل سرما بهتر است از وضعیت جوی اطلاعی کسب کنید. چرا که ممکن است در حین حمل و جابجایی با بارش باران، برف و دردسرهای خاص آن مانند خیس شدن لوازم، امکان لیز خوردن افراد و... مواجه گردید.

جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی و تهران باربری

جابجایی با استفاده از خدمات شرکت ها و مؤسساتی که در این زمینه فعالیت دارند اهمیت زیادی دارد.  یکی از عواملی که باعث می گردد هرکاری به نحو احسنت و کیفیت عالی انجام گردد استفاده از نیروی ماهر و وارد در انجام آن کار می باشد. برای جابحایی و اسباب کشی بهتر است هزینه بیشتری را متقبل شوید و از شرکت ها و افراد خبره در این کار استفاده کنید. هرچند هزینه ای بر دوش شما می افتد. اما سالم رسیدن لوازم و ضربه ندیدن آنها خود می تواند از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کند. بهتر است در این زمینه از موسسات و افراد وارد استفاده کنید.


  • تاریخ ارسال: شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ , ۱۳:۵۵:۴۷ بعد از ظهر
  • بازدید: 265