با کادری متخصص و مجرب به صورت شبانه روزی آماده ی خدمات دهی به شما هستیم

اسباب کشی معمولا یک فرایند طولانی است که استرس بسیاری برای افراد به همراه دارد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایل بروز استرس افراد، حفظ ایمنی وسایل در زمان حمل و نقل و باربری است. به همین دلیل است که استفاده از روش های اولیه و تجهیزات ویژه در زمان اسباب کشی و باربری توصیه می شود. در ادامه این نوشته از وب سایت تهران باربری ، ما به بررسی تکنیک و روش استفاه از پلاستیک حبابدار در اسباب کشی می پردازیم.

پلاستیک های حبابداد برای اسباب کشی

در سال ۱۹۵۰ میلادی دو مهندس به نام های آل فلدینگ و مارک چاوانس، تصمیم گرفتند که کاغذ دیواری جدید و سه بعدی بسازند.

اما فعالیت های آنها نافرجام ماند و به جای تولید کاغذ دیواری سه بعدی، شاهد اختراعی متفاوت به نام پلاستیک حبابدار بودیم. در طول زمان استفاده از این پلاستیک های حبابدار برای ایمنی انواع وسایل خصوصا در زمان حمل و جابجایی بسیار دیده شد. امروزه نیز استفاده از پلاستیک حبابدار در اسباب کشی بسیار معمول شده است. این مدل بسته بندی می تواند برای محافظت از انواع مختلف وسایل اعم از اجسام بزرگ و کوچک استفاده شود. از پلاستیک های حبابدار کوچک برای بسته بندی وسایل کوچک تر و از پلاستیک هایی با حباب های بزرگ تر برای محافظت از وسایل بزرگ مانند یخچال و مبلمان استفاده می شود. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید پلاستیک ها باید به نکات بسیاری توجه کنید.

چگونه پلاستیک حبابدار ایمنی را افزایش می دهند؟!

در بخش های قبلی نوشته ما به این نکته اشاره کردیم که استفاده از پلاستیک حبابدار در اسباب کشی سطح ایمنی را افزایش می دهند. اما چگونه این اتفاق می افتد؟! در حقیقت هوا میان ورقه ها و بخش های پلاستیکی محبوس می شود که باعث می شود وسایل شکننده و سایر اثاثیه در زمان جابجایی از هر گونه ضربه، لرزش، رطوبت و گرد و غبار در امان باشند. استفاده از این پلاستیک ها بسیار آسان است. تنها کاری که باید بکنید این است که آن را دور وسیله مورد نظر بپیچیدو با چسب محکم کنید.

مطالب مرتبط : روش‌هایی برای اسباب کشی راحت تر

توجه کنید که 

مزیت های استفاده از پلاستیک حبابداری در اسباب کشی

در بخش های قبل نوشته ما نکات بسیار زیادی در ارتباط با پلاستیک های حبابدار گفتیم.در این بخش از نوشته به بررسق مزایای استفاده از این مدل پلاستیک ها می پردازیم. اولین نکته که در قبل هم توضیح داده شد، حفظ ایمنی وسایل با بسته بندی اصولی است. از این رو شما می توانید به راحتی از آنها برای بسته بندی وسایل شکستنی استفاده کنید. مزیت مهم دیگر این که استفادخ از این پلاستیک ها برای بسته بندی بسیار آسان است. همان طور که گفته شد تنها کافی است دور وسیله پیچیده شوند و با چسب محکم شوند.

مسئله مهم دیگر عدم وزن زیاد پلاستیک های حبابدار است. به همین دلیل وزنی در زمان جابجایی افزوده نمی شود. حجم کمی هم می گیرند و شما برای جا دادن وسایل مشکلی نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایای استفاده از پلاستیک حبابدار در اسباب کشی این است که شما می توانید انواع وسیله را با آن بسته بندی و ایمن سازی کنید. در اسباب کشی یکی از مهم ترین ابزار، وسایل و ظروف شکستنی آشپزخانه است. همان طور که در بخش های قبل گفتیم از این پلاستیک های حبابدار دو مدل وجود دارد. برای استفاده از آنها برای وسایل شکستنی باید از پلاستیک های با حباب کوچک استفاده کرد. برای این کار کافی است ظرف شکستنی مورد نظر را با پلاستیک بپوشانید. سپس دور آن را چسب زده و در جعبه مورد نظر بگذارید. اثاث شیشه ای مانند آینه را نیز می توانید به این شکل بسته بندی کنید.

مطالب مرتبط : جلوگیری از آسیب وسایل برای اسباب کشی

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت تهران باربری ما به بررسی استفاده از پلاستیک حبابدار در اسباب کشی پرداختیم. این پلاستیک ها کاربردها و مزایای بسیار زیادی برای بسته بندی و ایمن سازی دارند. در حمل و نقل اثاثیه شیشه ای و شکستنی نیز بسیار به کار برده می شوند.


  • تاریخ ارسال: چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ , ۱۴:۰۱:۲۷ بعد از ظهر
  • بازدید: 331